formspring.me/gizemfidan(Gizem)

:D:D Açsam da kendime yeni bi meşgale mi bulsam diye düşündüm düşündüm ama karar veremedim.Gerçekten eğlenceli bi yer mi yoksa acaba 5 kişi bana sevgilin var mı diye sordu diye mutlu olup ego tatmin yeri mi .. 2sinin de orneklerini gordum. Bilemedim ben onuuu :D Tabi benim kullanım amacıma göre değişir aslen ama safım da ben biraz her soruya cevap veririm şimdi :D Sora Behlül gibi ağlarım "Beceremedimmm !" :P

Ben kendi kendime sorar, bi formspring ortamı yaratır, hevesimi alır, eğlenirim buracıkta :P

-Tarkan mı Murat Boz mu Tolgahan Sayışman mı?
Ne açıdan?
-Yahuşukluluk?
3ü birden :)

-En yakın arkadaşların?
Şeyma Gözde Kamuran Çağla

-Neden inşaattasın?
Bende bilmiyorum ama seviyorum.

-Dağdaki çoban mı İtü deki kovboy mu??
Puhahahahah 2side :D:D

To be continued ....

0 yorum: