Inception & Leb i Derya & Eski Topraklar

Ooo yeahh sen ne güzel bi filmdin öyle yaa inception :D Bayıldım bayıldım.. Feysteki Like butonu kesmedi beni buralara taştı sevgim :p Leonardo Di Caprio dan da kaynaklanmıyor yani sevgim tamamiyle film kurgusu çekimleri :D Gözbik farketti mi bilmem ama 2 kez de sıçradım yerimden. Film sonrasında da Nerdeyim Kimim derkeeen anca yediğim hot wrap le kendime gelebildim :p

Sonrasında da gözlerim büyüyerek manzarasına baktığım cikss Lebi Derya var. Evet arada gidip oturmak için güzelsin ama her zaman diil Lebicik üzgünüm :D Ama aklima takildi keske bi foto çekilseydik hatıra olurdu :/

Sıcaktan da öte kavurucu bir yaz günü de böyle geldi geçti. Kimimiz için hoş bir karşılaşmaya vesile (bknz.gözbik and ismi lazım değil) ,kimimiz için yeni başlangıçlar (bknz. ben ve turkcell) ,kimimiz icin umulmadık geri dönüşler (bknz. gülce puhahahaha) :D sunan bu günde ekibe sonradan dahil olan Cem ve Oğuzhan cansınız. Bu da böyle biline ! :p

0 yorum: