taşeron stajyer

Hem beklediğim hem korktuğum stajın ilk haftasını bitirdim bile :D Çok şanslıyım çünkü şantiyemin hem yeri hem de ortamı çok güzel. İnce iş kalmış ama yan taraftaki pub da güçlendirme, otopark inşaatında da kaba iş var. Taşeron firmada işi de öğreniyorum. Sabah erken kalkmak, sıcak ve yol olmasa eğlenceli aslında da hihihi. He bide bu havada converse ve kot giymek var :/ Kimi zaman Allahım sana geliyorum dediğim anlar oldu bu hafta otobüste :D İnşaatta çok çok fazla emek olduğunu, Taşeron Yüklenici ilişkisini öğrendim. Ark İnşaat Ali Rahmi Koç oo yeaahh havalı, ben ise Berko İnşaat. Şantiyeye insanlara alıştım. Soracığıma lento, yüzer döşeme, hatır, güçlendirme şekilleri ,beton dökülmesi, beton pompası sıkışınca yapılması gerekenler, faks çekmek,:D taşyünü ,alçıpan, lazer kullanmak, perde beton nedir ,ytong nedir, nerelerde kullanılır, turuncu klasik tuğladan farkı nedir, şap nedir... derken derkeen bir sürü şey öğrendim bile. :D Uzunca zamanın olduğunda teknik bir şekilde de yazıp tekrar edicem onları. Ama en çok Ark ın stajyerleri bize; "Taşeron stajyerler siz gidip gezip bize anlatıcaksınız." deyince güldm :D Garibanları gezdiren hiç kimse yok, internetlerini kesip bide pervanelerini de aldılar :D Bizde Gökçen Hanım var en azından.

Haftaya daha alışmış bir şekilde Mahmut tan da aldığım gazla rüzgar gibi esicem inşallah..

0 yorum: