Addicted to lost

Lost Lost Lost.. Neler kattın bana bi bilsen :p Bi cesaret geldi sanki bana , gizemli şeyleri ortaya çıkarma isteği.. Eyy ahali duyun yanınızda ben varsam korkmanıza gerek kalmamış demektir :p Kate olsun Jack olsun action ın peşine hemen koşup büyük riskler alıp kendilerini tehlikeye atmıolar mı?? Onlara bişi oluo mu peki ?Olmuo ,ölmüyolar hiç ,bi şekilde kurtuluyolar :) Bana da cesareti verdiler bakalım sonum hayr olur inşallah .

Bide Kate mi Shannon mı Claire mi ? Seçim yapamıyorum aslında Sawyer mı Jack mi diye kafa yoruyo olmam gerekirken ıı ıh ben kızları düşünüyorum hangisi daha güzel ki acaba hihihihi :) Sonuç olarak kendimi kahverengi saçlı olmak gibi bi ortak yönümüzün olduğu Kate in tarafında buluyorum :p

1.sezonu bitirdim dün akşam. Ambarın kapağı açıldı, herkes Aaron beklerken Walt kaçırıldı.. 2.sezon için içim kıpır kıpır bekliyorum yarını .

0 yorum: