At avrat inşaat

İnekleyip inekleyip geldiğim yere dönüp bakmak istiyorum arada.. Nedir neyin nesidir bu inşallah mühendisliği :p
İsim olarak baktığımızda çok havalı hatta ingilizcesine baktığımızda 'civil engineer' , medeniyet mühendisi falan çok sükseli yaaaahu :D
Bana uygun mudur peki ,her görenin duyanın acıyarak baktığı kadar var mıdır ? Şimdilik mutlu mesudum daha önceden hiç aklımda olmamasına rağmen insaat ama bu yazımı derslerimi aldıkça geliştiricem hep Topoğrafya mesela araziye çıkmak filan meraak içerisindeyim :)
Erkek işini yapan kızlara hayranlığımdan ve ticari kaygılardan dolayı seçtim biraz bu bölümü fakat an itibariyle şantiyeye gitmek vs korkutmuyor beni yaparım giderim asarım keserim! Ukalalığım tutuyo bazen hangi bölüm olsa yaparım diyorum çalışmayı seviyorum sonuçta..
Bir dönemde çok şey kattın bana be bölümüm -yeni ve iyi arkadaşlarda dahil- Seviyorum seni ..

0 yorum: