Somebody helpp mee !

Bigisayarı facebook ve msn dışında kullanmayan bir insan olan benim için bu bloggerlık paha biçilemez bir gelişme :) Amma velakin biraz zor da bi işmiş urller le oynamak, flickr picasa kullanmak ,bir sürü yardımcı ingilizce makale okumak . Sayacım ve playlistim çalışmıyor ve blogumun saati yanlış nolucak bu blogun hali :p Aslında kime ihtiyacım olduğunu biliyorum da zamanını da çalmak istemem tabi(Öğretmenim Mehmet) Burdan size sesleniyorum ey gözde eyy kamuş siz de katılın bana çözelim şu işi beraber olmaz mı he :D

1 yorum:

Gözde dedi ki...

kamuş ve ben de bloglular kervanına katılırsak dağıtırız ortalığı da insancıklara yazık olur diye uğraşmıyorz böyle işlerle :p :D:D kamuşla daha derin işlere girmeyi planlıyorum blog kesmez bizi:p :D:D

dönüşümüz muhteşem olacak bekleyin biziiiii :D:D