Gençlik elden giderken

Ay o sadece başlık yanlışlıkla yayınlandı acemiliğime veriyorum, bi kaç gündür uzak kaldım ya blogcuktan :S

22imden gün almaya başladım artk. Anketlerde 21 30 yaş arası kısmı işaretlemekle başlayan süreç bu doğumgünüyle biraz daha ivme kazandı gibi sanki . Hadi yine 21 iyi, 18-19-20-21 grubuna bağlıymış gibi :D ama 22 öle mi yaşlı gibi :p Eyy 88 liler sözüm size :p

Gençlik elden giderken benim de 21 yaşımla beraber geride bıraktığım şeylerden bir kaçı;
-Kimya Bölümü :D
-Murat (Suratlar ıyyk şeklini aldı biliorum benim de aldı)
-Teknik Resim :D
-Ugg :p

Bunlarla beraber doğumgünüm ve sevgililer günü de geçti gitti hadi bakalım yakın tarihteki sevgili aday adaylarm iyisinizzz :p:P

Bak yine eğlenceye gidesim geldi. Şemy nin partisinden arda kalan şarkıları dinleyip yaad ettim o geceyi yeterince :D Şimdi yenileri lazıımm... gözleri parlayan smile -
:D

0 yorum: