Yaz Okulu vs. Staj

Her ne kadar yaz okulumun bitmesine sadece 1 gün 2 sınavcık kalmış olsa da giderken çok söylenmedim değil. Fakat yumurta kapıya dayanıp da staj yaklaşınca anladım ki köklü bi değişiklik beni bekliyor. Tamam sabah dersleri filan vardı ama güzeldi be okul ki zaten çoğuna da gitmedim derslerin hihihi :D He bide avm var tabi :D Kuruttun bizi be avm! Sadece cepte tabi gerçek anlamda kurutması inkansız üstüne üstlük bide artı 2 kilo olarak geri döndü :D Şimdi ise stajda yiyosa sabah erken kalkıp gitme :\ Pek bilgili de değilim zaten gerci azimliyim yine tek tük bişiler öğrendim.
Aslinda öğrendiklerimi de buraya yaziim diodum ama zaten o iş için staj defteri var unutmuşum :D
Hey gidii artık facebook profilimde deniz kenarı yada festivallerde çekilmiş fotoların yerini şantiyede baretli fotolar alıcak :D

P.s.Blog yazmayalı çok oldu bi gariplik var henüz üstümde :p

0 yorum: